MEROKOK SAMA SEPERTI HIDU KENTUT LEMBU


Hai, Assalamualaikum , kepada you all sekelian yeah ~ Pagi niy saya rasa macam ade mood sikit nak update  sebab dah lama sangat dah niy tak update , rasanya dah berhabuk dan berdebu tebal pulak tu kan , hehe pagi-II buta niy saya nak bukak topic pasal "MEROKOK SAMA SEPERTI HIDU KETUT LEMBU" eh ! setahun saya lah yang main hidu-II lembu niy orang hisap dadah kan. yela mane lah tau kan, kita niy orang pompan mane nak tu sangat pasal benda-II macam niy, tapi kalau betol di ibarat kan lebih baik tak payah lah kota nak hisap rokok niy sebab boleh membahaya kan kesihatan dan paru-II boleh rosak , tapi saya nak doa kan korang yang merokok tu , supaya sihat sejahtera dan tidak megalami sebarang penyakit, sebab saya kesian , angka kematian semakin meningkat sejak akhir-II niy kan , ermm, tindakan yang betul "jangan lah korang merokok" terlalu kerap sebab korag diibaratkan sebagai "menghidu kentut lembu" issh teruk tu kalau dah di kaitkan dengan lembu, saya tk nak jadi kawan lembu hehe, sekian kiah saya di sini :) 

◕‿◕




Sila Datang Lagi

No comments:

Ros Fatihah Punya Blog